از اینکه برای مطالعه‌ی شرایط و ضوابط استفاده از مطالب به این لینک مراجعه کرده‌اید متشکریم. امیدواریم با همکاری شما وب‌مسترهای عزیز و صاحبان وب‌سایت‌های معتبر ایران بتوانیم محتوای فارسی آنلاین را ارتقا بخشیم.

تمامی محتوای این وب‌سایت با تلاش تیم نویسندگان، طراحان و توسعه‌دهندگان طراحی و تولید شده است و تمامی حقوق آن متعلق به وب‌سایت آینده‌نگاران مغز می‌باشد.

شرایط و ضوابط استفاده از مطالب به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت آینده‌نگاران مغز کاملاً مجاز است (توجه: این لینک نباید nofollow باشد، در این صورت تنها به ضرر بازنشر کننده خواهد بود چون از دید گوگل این حرکت Scraped content محسوب می‌شود که به اعتبار دامنه شما لطمه وارد می‌کند)
  • استفاده از بیش از یک مطلب در روز مجاز است اما نیازمند این است که از طریق بخش تماس با ما، مکاتبه شود (در صورت تماس لیست مقالات پربازدید و مهم سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت).
  • استفاده از بخشی از مطالب یک مقاله یا محتوا فقط با ذکر منبع و لینک مستقیم به مقاله اصلی وب‌سایت آینده‌نگاران مغز امکان پذیر است.

هرگونه کپی‌برداری بدون لینک مستقیم به مقاله وب‌سایت آینده‌نگاران مغز، پیگرد قانونی دارد و وب‌سایت شما به گوگل گزارش خواهد شد. مطمئناً وب‌سایت‌های حرفه‌ای محترمی مانند شما بخش اعظمی از ترافیک خود را از موتور جستجو دریافت می‌کنند و هرگونه لطمه به این ترافیک می‌تواند زیان‌های بزرگی به موفقیت وب‌سایت شما چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت وارد نماید. این سیاست‌گذاری برای پاسداری از زحمات نویسندگان و متخصصان آینده‌نگاران مغز و حفظ حق کپی‌رایت گروه آینده‌نگاران مغز است و به هیچ عنوان تهدیدی برای استفاده‌ی مجدد مطالب نیست. همان‌طور که گفته شد، در صورت قراردادن لینک مستقیم به مقاله، مجاز به استفاده از هر کدام از مقالات ما هستید و در صورتی که با بخش تماس با ما تماس بگیرید خوشحال می‌شویم راهنمایی‌تان کنیم.

از اینکه وقت گذاشتید و این موارد را مطالعه کردید بسیار متشکریم.

دکمه بازگشت به بالا