زیست‌شناسی

اتحاد دیدنی زنبورهای عسل در حمله

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: ۰ میانگین: ۰]

اتحاد دیدنی زنبورهای عسل در حمله

عصر ایران، زنبورهای عسل برای از بین بردن این دشمن بزرگ خود به جای بیهوده نیش زدن، با هم متحد می‌شوند؛ آنها در حالی که پرواز می‌کنند به همدیگر می‌چسبند، به شکل یک توپ در می‌آیند سپس همگی با هم شروع به لرزش و تولید گرما می‌کنند تا دشمن خود را بسوزانند.

زنبور هورنت بزرگ‌ترین زنبور سرخ جهان است که طول آن به ۴.۵ سانتی‌متر می‌رسد و طول بال‌های آن بیش از ۶ سانتی‌متر است.

این زنبور دارای یک سر زرد با چشم‌های بزرگ است و قفسه سینه‌اش، قهوه‌ای تیره و شکمش قهوه‌ای و زرد است؛ این زنبورها شکارچیان توانمندی هستند و فقط یکی از آنها قادر به کشتن ۴۰ زنبور عسل در یک دقیقه است.

زنبورهای عسل برای از بین بردن این دشمن بزرگ خود به جای بیهوده نیش زدن، با هم متحد می‌شوند؛ آنها در حالی که پرواز می‌کنند به همدیگر می‌چسبند، به شکل یک توپ در می‌آیند سپس همگی با هم شروع به لرزش و تولید گرما می‌کنند تا دشمن خود را بسوزانند.

زنبورهای عسل قادرند حرارتی تا ۴۷.۲ درجه سانتیگراد مانند شعله آتش انتقال دهند و از این طریق زنبور غول پیکر ژاپنی را به دام می‌اندازند؛ زنبورهای عسل می‌توانند حرارتی حدود ۴۹ درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند اما زنبورهای هورنت قادر به تحمل بیش از ۴۶ درجه سانتی‌گراد نیستند.

اتحاد دیدنی زنبورهای عسل در حمله (+عکس)
اتحاد دیدنی زنبورهای عسل در حمله (+عکس)
اتحاد دیدنی زنبورهای عسل در حمله (+عکس)
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
بله
تقریبا
خیر

داریوش طاهری

اولیــــــن نیستیــم ولی امیـــــد اســــت بهتـــرین باشیـــــم...! خدایــــــــــا! نام و آوازه مــــــرا چنان در حافظــه‌ها تثبیت کن که آلزایمـــــــــر نیز تــوان به یغمـا بـردن آن را نـداشتــــــه باشـد...! خدایـــــــــا! محبّـت مــرا در دل‌های بندگانت بینداز ... خدایــــــا! مــــرا دوســــت بــــدار و محبوبــم گـــردان...!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا